Translate

Вікові особливості розвитку дітей 3-4 років


СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНИЙ РОЗВИТОК: 
Любить давати іграшки і брати їх у інших. Любить спілкуватися з дітьми та дорослими. Розвиваються навички спільної гри. Любить допомагати дорослим.
 
ЗАГАЛЬНА МОТОРИКА, МОТОРИКА РУК:
Кидає м'яч через голову. Хапає м'яч, що котиться, спускається вниз по сходах, використовуючи почергово ту чи іншу ногу. Стрибає на одній нозі. Стоїть на одній нозі протягом 10 хв. Зберігає рівновагу при гойданні на гойдалці. Тримає олівець пальцями. Збирає і будує з 9 кубиків.
 
ЗОРОВО-РУХОВА КООРДИНАЦІЯ:
Обводить по контуру, копіює хрест, відтворює форми, в тому числі форму шестиграника.
 
СПРИЙНЯТТЯ І ПРЕДМЕТНО-ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:
Розбирає і складає шестискладову мотрійку. Опускає фігурки в прорізі шляхом цілеспрямованих проб. Конструює з кубиків по наслідуванню. Складає розрізаний малюнок з 2-3 частин шляхом проб.
 
МОВНИЙ РОЗВИТОК:
Інтенсивний розвиток мовлення. Визначає колір, форму, фактуру, смак, використовуючи слова-визначення. Знає призначення основних предметів. Розуміє ступені порівнянь (самий близький, найбільший). Визначає стать людей по ролі в родині (він - тато, вона - мама). Розуміє час, використовує минулий і теперішній час. Рахує до п'яти.
 
РОЗУМІННЯ МОВИ:
Розуміє назви кольорів: "Дай червоний м'яч". Слухає довгі казки та оповідання. Виконує двоскладову інструкцію ("Дай мені червоний кубик і блакитну кулю"). 



Немає коментарів:

Дописати коментар